[Gelistirici] [paketler-commits] r8801 - in playground/applications/network/linuxdcpp: . files

fethi fethi at linux-sevenler.org
5 Tem 2006 Çar 14:48:56 EEST

Çarşamba 5 Temmuz 2006 15:28 tarihinde, Barış Metin şunları yazmıştı:
> Çarşamba 5 Temmuz 2006 14:24 tarihinde, fethi şunları yazmıştı:
>
> Paketin sorunlu olduğu gerçeğini değiştiriyor mu bu? :).
>
> pspec.xml dosyasında aşağıdaki dosyaya işaret ediliyor:
> http://paket.dt.gen.tr/paketler/linuxdcpp-cvs-25062006.tar.bz2
>
> İlgili adreste ise aşağıdaki dosya var:
> http://paket.dt.gen.tr/paketler/linuxdcpp-cvs-01062006.tar.bz2
>
> Paketi her oluşturmak isteyenin CVS'den yeni bir arşiv oluşturmasını mı
> istiyoruz?
Merhaba

Yok şimdi http://linuxdcpp.berlios.de adresinde şuan için ne yazık ki sadece
cvs altında bulunuyor.Ve de pisi paketi oluşturmak için  tar.bz2 şeklinde bir
kaynağa ihtiyaç olduğundan dolayı ftp.pardus.org.tr altına cvs'den bir tar
dosyası oluşturulup sabitlenebilir.Biz paket.pisidepo.dt.gen.tr adresinde bu
şekilde yapmıştık.Güvenlik sorunu olmasın diye sizlerin kendinizin bu şekilde
yapmanızı daha uygun olacağını düşünmüştüm.İstenildiğinde güncellemek içinde
tar  dosyası çıkanadek bu yöntem kullanılabilinir.

Tabi sorun teşkil edecekse kaldırabilirim.

Kolay gelsin.