[Gelistirici] [paketler-commits] r9229 - playground/applications/network/mozilla/opera

Koray Löker loker at pardus.org.tr
5 Tem 2006 Çar 13:55:19 EEST

Merhaba,

Çarşamba 5 Temmuz 2006 12:26 tarihinde, fethi şunları yazmıştı:
> Anlaşıldı.Ancak gentoo-portage altında görünce bizde neden yok dedim :)
Sevgili Fethi, paket sorumlularının olaya yaklaşımı "bizde neden yok"
yerine "şu yazılım/ürün/kütüphane, bizim falanca ihtiyacımızı karşılamaya
benzerlerinden daha yakın, deneyelim" gibi olursa ve paket sorumluları
yaptıkları paketlerin ait oldukları bileşenler konusunda yeterince bilgi
sahibi olurlarsa deponun kalitesi daha iyi olur...

Lütfen insanlar istiyor, bizde de olsun dedim gibi nedenlerden önce bunları
düşünerek bir paketin sorumluluğunu al, hali hazırda bakım/güncelleme
konusunda sıkıntı yaşayacağından korktuğum kadar fazla paket üstlenmiş
durumdasın...

Faik'in "dur" lafı da bu genel gidişata dur demek diye anladım ben,
googleearth özelinde değil...

--
İyi çalışmalar,
Koray Löker      <--/ http://www.pardus.org.tr /-->