[Gelistirici] [paketler-commits] r9229 - playground/applications/network/mozilla/opera

fethi fethi at linux-sevenler.org
5 Tem 2006 Çar 10:44:35 EEST

Çarşamba 5 Temmuz 2006 10:46 tarihinde şunları yazmıştınız:
> Çarşamba 5 Temmuz 2006 09:38 tarihinde, Doruk Fisek şunları yazmıştı:

> Fethi bu listeyi almıyor olabilir misin? Depodaki paketler ile ilgili
> tartışmaların bir kısmı buradan yapılıyor ve kaçırıyor olabilirsin :).
Merhaba
Mesajları alıyorum.Çokça mesaj olunca bazen gözümden kaçabiliyor. :-)

Opera'ya gelince alışkanlık nedeni ile yaptım.Eski svn'de mozilla altında
duruyordu.O yüzden şey ettim.
Ama hemen düzelteyim.

Opera benim paketlemeye çalıştığım zaman zarfında opera 9.0 ebuild'i masklıydi
stable olan sürümü paketlemeyi daha uygun bulmuştum.
Bu arada şuan svn'deki opera rpm paket üzerinden kuruluyor.Ayrıca üzerinde
çalıştığım install üzerinden yüklene bilen var.Onu becerebilirsem sanırım
daha güzel olacak.Aynı şekilde googleearth var onun üzerinde de
çalışıyorum.Şuan belli bir seyiyeye geldim ancak dosyaların tam olarak
nerelere atılaçağını araştırıyorum.
tşk.