[Gelistirici] pardon - donanım bilgi bankası

Koray Löker loker at pardus.org.tr
4 Tem 2006 Sal 09:51:33 EEST

Selam,

Pardus 1.1 ile yeni bir dalga halinde kullanıcı ilgisi, sorular, merak
edilenler gelecektir...

Şu an için http://pardon.pardus.org.tr adresinden ulaşılan (bunu
donanim.pardus.org.tr olarak değiştirmeyi düşünüyoruz ama sadece domain
değişikliği olacak, içerik, motor yine bu...) sistemin yeterince bilgi
içermesi bu anlamda çok işimize yarayabilir...

Gelen kullanıcılar "Bu Pardus benim bilgisayarımda da çalışır mı?" diye
sorduklarında "şuradan bir bak hele, hani olmayabilir seninki orada, bunun
bir anlamı yok ama..." diyeceğiz ilk başta mecburen, ama burası genişledikçe,
yeterince donanımın bilgisini içerdikçe işlevselliği de malumunuz artacak...

Aslında kullanıcılar da buraya yönlendirilmeli, ancak olayın ciddiyeti iyi
anlatılarak, doğru bilgi girilip girilmediğini mümkün olduğunca az endişe
ederek geliştirmek açısından şimdilik öyle bir çağrı yapmayalım diye de
düşünüyorum...

İlk adımda en azından tüm geliştiriciler denemiş oldukları donanımların
bilgilerini (kullanılan dizüstü bilgisayarlar hem vakit almıyor hem epey
anlamlı oluyor örneğin) girerse hoş olmaz mı?

Arto motoruyla çalışan sistem, sanat.pardus hesabınız varsa, aynı isim ve
parola ile girmenize olanak tanıyor.

Haydi, bana Kızılay Kan Bağışı kampanyası sloganları attırtmadan şöyle birer
ikişer, onar dakika ayırıp, ufak ufak... :)

--
İyi çalışmalar,
Koray Löker      <--/ http://www.pardus.org.tr /-->