[Gelistirici] Comix paketindeki hata

S.Çağlar Onur caglar at pardus.org.tr
3 Tem 2006 Pzt 09:33:20 EEST

Pazar 2 Temmuz 2006 22:16 tarihinde, fethi şunları yazmıştı:

> Ya bende pardus devel olunca paketleme konusunda daha fazla yardım
> alabileceğimi düşünmüştüm =)

Yardım almak için önce soru sorabilmek lazım ama değil mi :), bu kadar bilgi
ile sadece tahmin yapabiliriz.

Comix buildsystem'i olarak ne kullanıyor, gerekli dosyalara baktın mı
(atıyorum pkgconfig ile arıyor ama pygtk.pc mi yok) pygtk kurulu, mu
bulamayıp ne diyor v.s v.s gibi 10 tane daha soru sormak gerekiyor ya da bu
paketi oturup kendimizin yapması gerekiyor ki hatayı görelim v.s.

--
S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr>
http://cekirdek.pardus.org.tr/~caglar/