[Gelistirici] 2 tane streamtuner paketi var

S.Çağlar Onur caglar at pardus.org.tr
1 Tem 2006 Cmt 17:11:46 EEST

Cumartesi 1 Temmuz 2006 16:35 tarihinde, Mert Uzbaşlı şunları yazmıştı:
> Paketi senin uluzillaya açtığın hata kaydı üzerine hazırlamıştım. 2
> haftadır da modemim bozuk olduğu için ne oluyor ne bitiyor bihaberdim.
> İstersen benim hazırladığım paketin releaseini atlat yeni patch'i
> ekleyerek, istersen benimkisini sil yenisini koy, ya da ben ikisini
> birleştirip release atlatayım ... İstediğin gibi olsun, benim için
> farketmez. Yalnız paketin kimin sorumluluğunda kalacağına karar verelim.

Hop hop hop sakin. Fethi (yanlış anlamayacağını umarak) henüz stable depoya
paket koyacak kadar tecrübe sahibi değil. Önce playground altındaki
paketlerini kabul edilen standartlara çeksin ondan sonra bunları konuşuruz.

Streamtuner depoda çünkü sorumluluğunun senin aldığını varsaydım, eğer
playground'dan birşeyler merge edilecekse bunu senin test etmeni ve uygunsa
merge etmeni istiyorum.

--
S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr>
http://cekirdek.pardus.org.tr/~caglar/