[Gelistirici] 2 tane streamtuner paketi var

Mert Uzbaşlı mert at bunalmis.com
1 Tem 2006 Cmt 16:35:27 EEST

fethi wrote On 01-07-2006 14:41:
> Cumartesi 1 Temmuz 2006 15:18 tarihinde, Ahmet AYGÜN şunları yazmıştı:

> Öyle bir şart var mı ;)
>
> Streamtuner'i Türkçeye kazandıran arkadaş Mert ancak daha önce ilk paketleyen
> sanırım benim daha sonra da desktop kısmını patchleyerek düzenledim.
> Tsk.

Selam Fethi,

Paketi senin uluzillaya açtığın hata kaydı üzerine hazırlamıştım. 2
haftadır da modemim bozuk olduğu için ne oluyor ne bitiyor bihaberdim.
İstersen benim hazırladığım paketin releaseini atlat yeni patch'i
ekleyerek, istersen benimkisini sil yenisini koy, ya da ben ikisini
birleştirip release atlatayım ... İstediğin gibi olsun, benim için
farketmez. Yalnız paketin kimin sorumluluğunda kalacağına karar verelim.
Kolaylıklar..