[Gelistirici] Re :FW: [Pardus-teknik] Güncellemeler

Koray Löker loker at uludag.org.tr
30 Oca 2006 Pzt 02:05:34 EET

Pazartesi 30 Ocak 2006 01:38 tarihinde, Barış Metin şunları yazmıştı:
> Bunun için filtre kullanabilirsin. Genel olarak istenecek bir özellik gibi
> gelmiyor bana.
Ama devel gerçekten adına layık bir depo olup, kurumsal düzeyde yapılan
kurulumların kullanıcı/yöneticilerinin sadece stable depo takibi isteyebilme
olasılıkları var gibi görünüyor bana...

Adam yalnızca 1.0, 1.1 gibi numaralı sürümlerde değişiklik, güvenlik
güncelemesi takip eder de yok devel'e müdür mü koyduk, yeni bir şey mi
deniyoruz ilgilenmez... mi? bilmiyorum ki, ama bu avantaj çok az kişi için
geçerli olup da, çoğu commit takip eden kullanıcı ne var ne yok takip etmek
isterse ayrı ayrı liste üyelikleriyle uğraştırmış oluruz, ki o da hoş
değil...

Bence daha çok fikir söylensin bu konuda (ben de Çağlar'a belge hazırlamak
için zaman kazanmış olurum :-p)

--
İyi çalışmalar,
Koray Löker      <--/ http://www.uludag.org.tr /-->