[Gelistirici] Re :FW: [Pardus-teknik] Güncellemeler

S.Çağlar Onur caglar at uludag.org.tr
30 Oca 2006 Pzt 01:30:20 EET

Pazartesi 30 Ocak 2006 01:13 tarihinde, Ahmet AYGÜN şunları yazmıştı:
> Güzel düşünmüşsünüz, 1.0 ile devel commitlerini ayırmasak olabilir.

Neden? Ben -devel'e ne geldi, bunlardan hangileri 1.0'a merge edildi bilgisini
gelen commit mesajlarında Subject içinde 1.0 arayarak bulmaktan ya da svn
komutu ile cebelleşmekten çok sıkıldım, ayrıca -devel deposu ile 1.0
deposunun bir ilişkisi şu an varmış gibi görünse de aslında 26 aralık'dan
beri yok, yarın -devel'de gcc 4.1'e geçebilirken 1.0'da bunu yapamıyoruz yani
gerçekte onlar _ayrı_ birer depo, bu sebeplerden aynı yere commit msjlarının
gelmesi bana mantıklı gelmiyor.

--
S.Çağlar Onur <caglar at uludag.org.tr>
http://cekirdek.uludag.org.tr/~caglar/