[Gelistirici] Re :FW: [Pardus-teknik] Güncellemeler

Ekin Meroglu ekin at fisek.com.tr
30 Oca 2006 Pzt 01:28:30 EET

Merhaba;

On Mon 30 Jan 2006 01:03, S.Çağlar Onur wrote:

> Bu hamle özetle şöyle olacak diye konuştuk yorumlarınızı da duymak isterim.
>
> uludag ve pardus-teknik listeleri birleştirilerek pardus-kullanıcıları
> listesi açılacak, yoğun trafikli olacak ama böyle iki liste olmasından çok
> daha iyi olduğunu düşündük.

Mantikli bence, ayrim kullanicilar acisindan cok bisey ifade ed(e)medi
maalesef..
> Sadece duyurular için kullanılacak bir duyuru listesi açılacak ve trafiğe
> kapatılacak.

> Bu noktada benim tek kafamdaki soru işareti paketler listesine
> commitlerinde gelmesi, takip etmek açısından tartışmalar ile commitleri
> ayıralım (hatta 1.0 ile -devel commitlerini de ayıralım) diye şahsi bir
> düşüncem var.

Commitler bence de ayri olmali, 1-0 ile devel'i bugun ayiririz ama iyi
dusunmek lazim, 1.1, 2.0 'da ne olacak ? Yani : listenin adini 1.0
koymayalim :-) 1-0 ile devel ayrilmasa da cok onemli degil bence bu arada,
zaten takip eden adam biliyor nereye bakip ayiracagini..

Bence de iyi...

--
Iyi Calismalar;
Ekin Meroğlu
ekin at fisek.com.tr
Ankara : 0.312.3857026  /  Istanbul : 0.216.4284693