[Gelistirici] Re :FW: [Pardus-teknik] Güncellemeler

S.Çağlar Onur caglar at uludag.org.tr
30 Oca 2006 Pzt 01:03:04 EET

Pazartesi 30 Ocak 2006 00:47 tarihinde, Ekin Meroglu şunları yazmıştı:
> Sadece bu tip guncellemeleri duyurmak icin bir liste veya yontem dusunsek
> mi?

Listeleri değiştireceğiz zaten, dün gece yapacaktım fakat salim kafa ile hafta
içine bıraktım.

Bu hamle özetle şöyle olacak diye konuştuk yorumlarınızı da duymak isterim.

uludag ve pardus-teknik listeleri birleştirilerek pardus-kullanıcıları listesi
açılacak, yoğun trafikli olacak ama böyle iki liste olmasından çok daha iyi
olduğunu düşündük.

Sadece duyurular için kullanılacak bir duyuru listesi açılacak ve trafiğe
kapatılacak.

SVN-Commit listeleri svn yazma hakkı olanlar dışındakiler için trafiğe
kapatılacak.

bugzilla hata takip sistemindeki tüm aktiviteyi trafiğe kapalı halde devam
edecek.

gelistirici listesi aynen kalacak, davet gerektirecek.

kalite aynen kalacak.

paketler pardus paketleri hakkında tartışma yeri olacak, konuyla alakasız
gereksiz mesajların atılması bir şekilde önlenecek (moderasyon olabilir,
atanı listeden atmak olabilir v.s).

pisi aynen kalacak ve pisi projesi listesi olarak aynen devam edecek

turkce: Yerelleştirme listesi.

u18a-en: u18a listesi olarak devam edecek

yali listesi yali projesinin listesi olarak aynen devam edecek

zemberek-pardus zemberek-pardus entegrasyonu listesi olarak aynen kalacak

Bu noktada benim tek kafamdaki soru işareti paketler listesine commitlerinde
gelmesi, takip etmek açısından tartışmalar ile commitleri ayıralım (hatta 1.0
ile -devel commitlerini de ayıralım) diye şahsi bir düşüncem var.

Yorumlar?

> Buildfarm tarafindan otomatik mail gonderilecek bir paketler duyuru listesi
> mesela ? Tartisma okumak istemeyen ama guncellemelerden haberdar olmak
> isteyenler icin iyi olabilir..

Bu iş için duyuru listesi uygun gibi geliyor bana...

--
S.Çağlar Onur <caglar at uludag.org.tr>
http://cekirdek.uludag.org.tr/~caglar/