Re: [Gelistirici] [Fwd: [Pardus-teknik] program sonlandırmak]

Görkem Çetin gorkem at uludag.org.tr
29 Oca 2006 Paz 21:10:47 EET

Ismail Donmez wrote On 29-01-2006 20:50:
> Paz 29 Oca 2006 20:20 tarihinde, Görkem Çetin şunları yazmıştı:

> Programların donup donmadığını anlayan kwin yani pencere yöneticisi. Yani
> KDE/Gnome/Wxwidgets programı filan farketmiyor.
>
> /ismail

Elbette pencere yöneticisi. Ben onu söylemedim, KDE/GNOME/Wxwidgets
programlarının neden donduğunu anlamak  pratikte bir çözüm değil dedim.

Ama vazgeçtim bu çalışmadan.. Çok makul gelmemeye başladı, sırf son
kullanıcının
karşısına ayan beyan "çöken uygulama bulucu ve yokedici" gibi bir metin
çıkartmamak için.. Belki başka bir ifade bulursak daha uygun olabilir.

İyi çalışmalar
Görkem