Re: [Gelistirici] [Fwd: [Pardus-teknik] program sonlandırmak]

Görkem Çetin gorkem at uludag.org.tr
29 Oca 2006 Paz 20:20:27 EET

Barış Metin wrote On 29-01-2006 19:36:
> Pazar 29 Ocak 2006 16:44 tarihinde, Görkem Çetin şunları yazmıştı:

> KDE'nin neden her zaman anlayamadığını bulmak çok daha önemli. Bir hatayı
> başka bir hata ile kapatmayalım bence. Menüye "çöken uygulamaları kapatma"
> uygulaması koymak uygulamaların çökeceğini peşinen kabul etmek anlamına
> gelmiyor mu? Benim hoşuma gitmedi. Birinci adım, uygulamaların hangi koşulda
> çöktüğünü bulup sorunu düzeltmek, (korumalı/fallback/vs.) ikinci adım ise
> KDE'nin çöken uygulamayı neden anlayamadığını bulmak olmalı sanırım, değil
> mi?

Merhaba

Hem Windows'ta, hem Linux'ta, istenmeyen bir programı öldürmek için
araçlar var. Bunu menüye koymanın sakıncasını anlamadım.

Uygulamaların hangi durumda çöktüğünü bulup sorun düzeltmek sonu olmayan
bir çalışma, değil mi? Sorun sadece KDE değil hem, işin Firefox'u var,
GTK'lısı
var, wxwidget'lısı var (depoya yeni girdi).

Dolayısıyla senin söylediğin ilk yöntem bu nedenle pratikte bir çözüm
değil.
İkinci yöntem üzerinde çalışmak daha uygun olabilir. Ama bu yöntem 1.1'de
CD'ye girmezse sürekli olarak "uygulamam kilitlendi, ben de makineyi
kapattım"
sorularına muhatap olacağız.

İyi çalışmalar
Görkem