[Gelistirici] [Fwd: [Pardus-teknik] program sonlandırmak]

Barış Metin baris at uludag.org.tr
29 Oca 2006 Paz 19:36:22 EET

Pazar 29 Ocak 2006 16:44 tarihinde, Görkem Çetin şunları yazmıştı:
> Bazı programlar kilitlenebiliyor, ve/veya kapatma düğmesinden
> kapatılmayabiliyor. Bu durumda programı kapatmak tam
> bir eziyet. Her ne kadar KDE, programın yanıt vermediğini
> anlayabiliyor ama o da her zaman değil, ve programı tamamen
> kapatmayı mümkün kılamayabiliyor.

KDE'nin neden her zaman anlayamadığını bulmak çok daha önemli. Bir hatayı
başka bir hata ile kapatmayalım bence. Menüye "çöken uygulamaları kapatma"
uygulaması koymak uygulamaların çökeceğini peşinen kabul etmek anlamına
gelmiyor mu? Benim hoşuma gitmedi. Birinci adım, uygulamaların hangi koşulda
çöktüğünü bulup sorunu düzeltmek, (korumalı/fallback/vs.) ikinci adım ise
KDE'nin çöken uygulamayı neden anlayamadığını bulmak olmalı sanırım, değil
mi?

--
Barış Metin