[Gelistirici] [Fwd: RE: [Pardus-teknik] Pardus-1.1]

Eray Ozkural eray at uludag.org.tr
29 Oca 2006 Paz 12:58:25 EET

On Saturday 28 January 2006 16:49, Barış Metin wrote:
> Cumartesi 28 Ocak 2006 16:17 tarihinde, Görkem Çetin şunları yazmıştı:
>
> Ne gibi? Bugzilla yaygın olarak kullanılan, kendini büyük projelerde
> ispatlamış bir yazılım. Arayüzü karmaşık gözükse de iş akışının işlediği
> konusunda da ispatlamış kendini.

Bugzilla'yi yine ayni ozellikleri yarim yamalak sunan baska bir
bug tracking sistemiyle degistirmek anlamsiz geliyor bana.

Eger ileride bir degisiklik yapilmak istenirse, bu herhalde daha genis
islevler sunan birseyle olmali, ne diye sormayin, ne bileyim soyle bir
total project management cozumu sunan seyler var ya, sourceforge'un iyisi
gibi birsey dusunun, oyle seyler iste.

Bir de bugzillaya yaptigimiz yatirim soz konusu. Cok masraf
ittik bugzillaya geri donemeyiz Gorkem, konusmasi kolay.

Saygilar & sevgiler,

--
Eray Ozkural (exa), Uludag Gelistiricisi
http://cekirdek.uludag.org.tr/~eray   http://www.kde.org