[Gelistirici] [Fwd: RE: [Pardus-teknik] Pardus-1.1]

Ekin Meroglu ekin at fisek.com.tr
28 Oca 2006 Cmt 18:32:00 EET

On Sat 28 Jan 2006 16:07, Barış Metin wrote:
> [...]
>
> Hata bildirimleri için hata at uludag.org.tr, bugs at uludag.org.tr e-posta
> adreslerini açabiliriz. Bu e-posta adresleri proje geneli hakkında fikri
> olan, bugzilla kullanmasını ve çözüme yönelik, bilgilendirici hata raporu
> yapmayı bilen geliştirici/gönüllülere atanır. Bu geliştiriciler hata
> raporunu bugzilla'ya uygun bir biçimde girebilirler.
>
> Burada bazı takip sorunları doğabilir yalnız. Hata ile ilgili daha fazla
> bilgi istediğimiz zaman aynı patikayı geriye doğru işletmek durumunda da
> kalabiliriz. Bu yüzden eklenen hatalarda orjinal hata raporlayıcısı CC

Bunu konustugumuzda Koray soyle demis, ben de bu CC'ye ekleme isinin pek kolay
ol(a)mayacagini dusunuyorum. :

> [...]
>
> Yani sorunu tam olarak anlatabilen ama bugzilla kullanmayı öğrenmeye
> vakti/gönlü olmayan kullanıcılara her şekilde yardım edelim, o ayrı...
>
> Ha bir de tabii şu sorun var, bugzilla'ya hata girince haliyle tüm
bildirimler
> girene yapılıyor, listeye "abi sizin pizza olmuş, buyrun" diye bir de sonucu
> bildirmek beklenirse gönüllü bulabileceğimizi sanmıyorum... CC listesine
> hatanın asıl bildirenini eklemek belki olabilir, ama onun için de doğru
> hatırlıyorsam bugzilla'da kayıtlı bir adres kabul ediliyor...

Bunun ustunde biryerlerde sohbet ederken, kde bugzillasinin kullaniciyi
yonlendirme ve hata girme isleminin sadeligi acisindan cok daha basarili
oldugu konusulmustu, Sanirim Caglar da alip kullanabiliriz KDE bugzillasini
demisti..

Boyleyken boyle..

--
Iyi Calismalar;
Ekin Meroğlu
ekin at fisek.com.tr
Ankara : 0.312.3857026  /  Istanbul : 0.216.4284693