[Gelistirici] Pardus Kişiliği / Masaüstü iyileştirmeleri

Ekin Meroglu ekin at fisek.com.tr
28 Oca 2006 Cmt 14:12:02 EET

Merhaba.;
On Sat 28 Jan 2006 10:32, Mehmet D. AKIN wrote:

> Klipper'in sunduğu fonksiyonelliği %99 kimse kullanmıyor, sadece adam
> gibi çalışan bir kopyala-çalıştır sistemi olsun yeter.

Adam gibi calisan kopyala/yapistir kosunuda yuzde binbesyuz haklisin.

Ama 'copy paste history' mantigi ile ilk kez Ms Office 2000 de (yoksa XP
miydi) tanisan windows kullanicilari cok sevmisti ve alismislardi diye
hatirliyorum, bana da cok kullanisli geliyor. Genellikle ofis isleri
agirlikli calisan yeni linuxculara ilk gosterdigim ve genelde begenildigini
gordugum bir ozellik diye ekledim..

Bir de KDE - GTK programlari arasindaki sorunlarda, klipperdan ilgili satiri
bir kere **daha** secmek, yapistirilamayan satirin mucizevi bir sekilde
yapistirilmasini saglayabiliyor, tavsiye ederim .. (Orn, Kwrite'dan birsey
kopyaladin, Gftp'ye yapistirmaya calistin, birsey gelmedi. Klipper'a
tiklayip, demin sectigin yazinin satirina bir kere tiklayip gftp'ye tekrar
yapistiriyorsun, bu sefer calisiyor.. Bu arada yazarken bana da uzun geldi,
ama guzel calisiyor :))  )

> Aynı şekilde kweather de gereksiz, çoğu kişi zaten firefox eklentisi
> veya meteor.gov.tr yi biliyor, çoğu kişinin de umrunda değil sürekli
> olarak dışarıda ısının kaç derece olduğu.

Kweather konusunda haklisin, sadece 'boyle birsey var' desek yeter.. İkonlari
da pek guzel degil ayrica...
> mixer de çok anlamlı değil,
> sadece sesi açıp kapatan bir şey yeterli, ses sembolünde sağ tuşa
> basılınca veya windowstaki gibi çift tıklanınca açılırsa olabilir,

Burayi anlamadim, mixer applet'i zaten tam da anlattigin sekilde calisiyor ?
Acilista system tray'e yerlesiyor, ustune tiklayinca master'i kontrol ediyor,
bu sirada **ayrica istenirse** tum mixer penceresi acilabiliyor..

> ama
> açılışta çalışmasın.

Acilista tabii ki kullanicinin ekranina koca mixer penceresi gelmesin,
kasttetigin buysa..
--
Iyi Calismalar;
Ekin Meroğlu
ekin at fisek.com.tr
Ankara : 0.312.3857026  /  Istanbul : 0.216.4284693