[Gelistirici] Pardus Kişiliği / Masaüstü iyileştirmeleri

Barış Metin baris at uludag.org.tr
28 Oca 2006 Cmt 02:29:53 EET

Merhaba,

Bu konu ile ilgili gelen yorumlardan aşağıdaki notları almışım. İlk mesaj ile
ilgili gelen yorumları not etmedim. Şu anda yalnızca başlıktaki konu ile
ilgileniyorum. Daha sonra genel olarak "ne eksik?" sorusuna cevap
arayabiliriz (aramalıyız olarak okuyun) tabi.

Kendi aldığım notları düzenlemeden gönderiyorum... Ekleme, çıkarma yapmak
isteyen var mı?

------------
- Pencere dekorasyonu, widget stili, fare imleçleri, renk teması yapılabilir.
(Ortak)

- Yazı tiplerinde iyileştirmeler yapılabilir. Gtk programlarının yazı tipleri
1.0'da kötüydü (Ortak) --- düzeltildi

- Araç çubukları sadeleştirilebilir (Barış)

- Birden fazla öntanımlı masaüstü tipi olabilir. Windows benzeri, yenilikçi,
minimalist, gibi... Açılışta kullanıcıya sorulur... (Doruk)

- Pardus'a özel bir ses teması. (Furkan)

- Kicker (panel) şeffaf olsun. Ekranın altının tümünü kaplamak yerine %80'nini
kaplasın. (Ekin)

- Klipper, mixer, knotes, kweather ön tanımlı olarak çalıştırılsın (Ekin)

- Taskbar v2, kpager2 gibi oyuncaklı eklentiler gelsin... (Ekin)

- Başlangıç menüsü düzenlenerek isimler sadeleştirilsin. (Ekin)

- Masaüstündeki Home, System gibi ikonlar kalksın. (Ekin)

- İlk girişte görsel bir tutorial ile masaüstü tanıtılsın. (Ortak)

- Windows'un Başlat menüsü ve taskbar'ı gibi bir panelimiz olmasın (Ekin)

iyi çalışmalar,
--
Barış Metin