[Gelistirici] Sizce, eksiklikler?

Ekin Meroglu ekin at fisek.com.tr
27 Oca 2006 Cum 22:29:09 EET

Merhaba;

On Fri 27 Jan 2006 21:07, umut wrote:
> Ergonomi eger bilimse (ki degildir, istatiktiktir sadece) bilimsel
> olarak "kolaylik" ve "zorluktan" bahsedilir...

O kadar da degil, bizim yan siniftaki endustriyel urun tasarimcilari bu
dedigini duysalar carmih bulmaya giderler :)) Aslinda o kadar uzaga gitmeye
gerek yok, Umut Pulat yani basimizda :)

> Ama boyle 3-5 pixel
> hesabiyla da ergonomi yapilmaz ki...

Evet pixel hesabi yapmayalim ama konunun bilimsel temelleri olmadigi anlamina
gelmiyor bu.

Onemli nokta, bilimsel kurallara tavizsiz uyacagiz diye insanlarin
alisabildiklerini, zaman zaman bazi kurallari baskalarina tercih
edebileceklerini gozden kacirmamakta.. O yuzden zaten, biraz yoruma dayali
bir "bilim" dali. Biz de o yuzden tartisip yorum yapiyoruz.

> "Her incik cincik konuya da iliskin makale varmis" diyorum
> ayrica...

Orasi oyle..

Iyi Calismalar;
Ekin Meroğlu
ekin at fisek.com.tr
Ankara : 0.312.3857026  /  Istanbul : 0.216.4284693