[Gelistirici] Liste etiği Dökümanı

S.Çağlar Onur caglar at uludag.org.tr
25 Oca 2006 Çar 19:17:28 EET

Çarşamba 25 Ocak 2006 19:10 tarihinde, Faik Uygur şunları yazmıştı:
> Belge'nin mümkün oluğunca kısa, öz ve maddeler halinde; böylece insanları
> kaçırmadan, okunurken de kolay sindirilebilir tarzda olması gerektiğini
> düşünüyorum. Tabii, hani 5 kuruşluk düşüncem mi diyolar. Ondan işte. :)

Bir yerlerde (muhtemelen pardus-wiki) bunları (faik'in ki, wikipedia,
belgeler.org v.s) kendimce birleştirmeye başlayacağım akşam, Löker'de
üzerlerinden geçip etik dökümanı v.s gibi bir hale getirir, uygun mudur?

--
S.Çağlar Onur <caglar at uludag.org.tr>
http://cekirdek.uludag.org.tr/~caglar/