[Gelistirici] Liste etiği Dökümanı

Ekin Meroglu ekin at fisek.com.tr
25 Oca 2006 Çar 10:08:26 EET

Merhaba;

On Wednesday 25 January 2006 02:08, Koray Löker wrote:
> Merhaba,
>
> Çarşamba 25 Ocak 2006 01:17 tarihinde, S.Çağlar Onur şunları yazmıştı:
>
> Ben bir hafta içinde hem genel bir netiket (net-etik) uyarlaması yazarım
> hem de mevcut listelerin yapılandırılmasına dair bir toparlama ve listelere
> özel kural setleri hazırlamaya çalışırım...

Ben son zamanlarda listeden cevap verdigim insanlarin tartismayi veya soru
soru sormayi ozel -eposta ile devam ettirmelerinden muzdaribim. Genelde bu
kullanicilara  asagidakiyle ayni anafikirli e-postalar gonderip duruyorum, bu
minvalde bazi uyarilari belgenin biryerlerine eklemeni isteyebilir miyim ?
--------------
Sadece hatirlatmak istedigim bir konu var, listede tartisilan bir konuyu, daha
fazla bilgi alabileceginizi dusunseniz de, ozel e-posta olarak devam
ettirmeyin. Bunun yapilmamasinin baslica iki nedeni var:

1- E- posta listeleri arsivlendiginden sizinle ayni sorunu yasayan baska bir
kullanici daha sonra liste arsivlerinden cozume ulasabilir,
2- Listede devam eden tartismaya konu hakkkinda bilgisi olan baska
kullanicilar da yanit verebilir - ornegin siz bana son e-postanizda iwconfig
key sentaksini sormussunuz, ben makine basinda olmadigim icin cevaplayamadim,
ama listeye sormus olsaydiniz bircok kisi bu sorunuzu yanitlayabilirdi
-------------------

Bunun disinda da fikir verme ve yazma konusunda yardim edebilirim, beni nerede
bulacagini biliyorsun :-)

> DRH'ta aklıma gelmişti de
> söylemeyi unutmuştum, mesajını görünce tam vizontele'deki "vallahi benim
> aklıma gelmişti" sahnesini

Cok vizontele bir insan olmussunuz gormeyeli..
--
Ekin Meroğlu
ekin at fisek.com.tr
Ankara : 0.312.3857026  /  Istanbul : 0.216.4284693