[Gelistirici] Liste etiği Dökümanı

Koray Löker loker at uludag.org.tr
25 Oca 2006 Çar 02:08:41 EET

Merhaba,

Çarşamba 25 Ocak 2006 01:17 tarihinde, S.Çağlar Onur şunları yazmıştı:
> Bir yerlerde e-posta listesi nasıl kullanılır, neden aynı e-posta n kere
> atılmaz, nasıl quote edilir, nasıl soru sorulur gibi bir Türkçe döküman var
> mı bildiğiniz? Yoksa yazmaya gönüllü olan var mı?
Ben bir hafta içinde hem genel bir netiket (net-etik) uyarlaması yazarım hem
de mevcut listelerin yapılandırılmasına dair bir toparlama ve listelere özel
kural setleri hazırlamaya çalışırım... DRH'ta aklıma gelmişti de söylemeyi
unutmuştum, mesajını görünce tam vizontele'deki "vallahi benim aklıma
gelmişti" sahnesini

--
İyi çalışmalar,
Koray Löker      <--/ http://www.uludag.org.tr /-->