[Gelistirici] upstream

S.Çağlar Onur caglar at uludag.org.tr
24 Şub 2006 Cum 13:13:35 EET

Selamlar;

Pek değerli geliştiriciler size ufacık birşey hatırlatmak amacıyla kaleme
aldığım bu e-postada önde saygı ve sevgilerimi iletirim, isterdim ki, siz bu
gavur eziyeti uzantılı maili aldığınızda, sakiler size içki sunsun, keyif
edin. Ama nafile, bi çare kalakaldım, o pervasız modern canavar karşısında
tek başıma.

Demem odur ki efendiler, paketlere yamaları yapıyorsunuz/yapıyoruz harika
oluyorlar ama birde bu yamaların mantıklı olan bir kısmı (çeviriler, bugfix
v.s v.s) upstream'e gitse, bu yamaları çoğu zaman elimizle port etmek zorunda
kalmasak diyorum, siz efendiler bundan sonra lütfen bunları unutmasa diyorum.

Ya imdü itiraz edile ( ki çok anlamsız olur) ya da ferman deyyü boyun
büküle.

Saygılar
--
S.Çağlar Onur <caglar at uludag.org.tr>