[Gelistirici] kdebase test

Koray Löker loker at uludag.org.tr
21 Şub 2006 Sal 18:14:27 EET

Salı 21 Şubat 2006 16:37 tarihinde, Barış Metin şunları yazmıştı:

> Bir şeyi bozmamış olsun yeterli. Paketi 1.0'a backport edeceğim bu yüzden
> biraz test edilmesini istedim...
KDE ile ilgili ciddi sıkıntılarım oldu, kdm küskü modunda, hala nedenini
anlamaya çalışıyorum, ayrıca bakarız; fakat osd ve kicker değişiklikleri
açısından da test etmemiz gerekiyorduysa onlar aynı tas aynı hamam...

pardus logo/font'ta bir değişiklik olmadı... osd de standart kde osd'si
oldu...

kdelauncher çalışırken 1 dakika falan uğraşıyor bu arada kded, kcminit gibi
bazı şeyler ölü çıktı... ps aux ile baktığımda D modda demek istiyorum...

--
İyi çalışmalar,
Koray Löker      <--/ http://www.pardus.org.tr /-->