[Gelistirici] Re: [paketler-commits] r4690 - pardus-1.0/system/devel/subversion

Eray Ozkural eray at uludag.org.tr
17 Şub 2006 Cum 11:04:37 EET

On Thursday 16 February 2006 19:54, Ismail Donmez wrote:
> Perşembe 16 Şubat 2006 19:28 tarihinde, Eray Ozkural şunları yazmıştı:

> Anlamadım ben, sabah okuyup cevap yazarım :)

eskik bilgi: branching bilgisini sokusturmak icin, database yapisini
degistirmem gerekiyor. "release"'in sadece bir tamsayi degil, dalli
budakli bir version string olmasi gerekecektir. Bu sayede, bir devel
branch'inden fork yaptiktan sonra, orada daldan gidebilecegiz.

Saygilar,

--
Eray Ozkural (exa), Uludag Gelistiricisi
http://cekirdek.uludag.org.tr/~eray   http://www.kde.org