Re: [Gelistirici] Gui ile donanım tanıtımı ve ayarlanması için fikir.

Furkan Duman coderlord at gmail.com
13 Şub 2006 Pzt 21:54:41 EET

Tasma TV modülünü C++ ile yazmışsınız.

Benim bahsettiğim daha Pythonvari ve hazırlaması basit. Tıpkı pisi
paketlerinin comar script'leri gibi.

Bir XML yapısı düşünün. Donanımın türü, markası modeli, parametreler,
yüklenecek pisi paketleri gibi tag'lar ve ilgili comar scripti.

Bu XML'lerin bir arada bir gui ile sunulması. Aslında bir arayüzden
biraz fazlası. :)

Tamam çok uçtum. Otur da yap diyeceksiniz şimdi. :P