[Gelistirici] Pardus-Wiki'nin Uludağ sunucularına taşınması

Ahmet AYGÜN ahmet at kivi.com.tr
9 Şub 2006 Per 07:12:33 EET

Çarşamba 8 Şubat 2006 22:18 tarihinde, A. Murat Eren şunları yazmıştı:
>  Daha önce de bunu seninle konuşmuştuk, burda bir kez daha tartışalım.
Hatırlıyorum, öneri bir kez daha gelince listede beraber karar verelim dedim.

> Wiki'nin uludağ sunucuları üzerinde olmaması bize bazı avantajlar sunuyor;
> içerik konusunda özgür olabilecek olmamız, herkesin değişiklik yapabileceği
> bir yer olarak değiştirme özgürlüğünün önüne arada bir de olsa çıkma
> ihtimali olan bürokratik pürüzlerden yırtmamız filan gibi..
+1

>  Öte yandan pardus-wiki'nin üzerinde durduğu sunucunun maddi yükünü
> üstlenmeyi/paylaşmayı, bir şekilde destek olmayı çok isteriz (diğer
> geliştiriciler olarak) ve bizi tanıdığın için bu teklifteki samimiyetimizin
> altını defalarca çizmemiz gerekmediğini biliyorum. Fakat "buna gerek yok"
> diye ısrar ediyorsan da sesimizi çıkarmayız, yine de ben bir kaç kere daha
> seni bu maddi destek konusunda yoklayacağım :) Wiki komutanı sensin.
Kayıtlara "en azından uzun bir süre gerek yok" olarak geçmesini talep
ediyorum ;) Hele bir hitler artsın o zaman görün siz :p

>  Özetle, bence wiki şu anda durduğu yerde durmaya devam etmeli + gazoz
> ısmarlamayı teklif edenler yine de gazoz ısmarlamalı.
+1

--
Ahmet AYGÜN - ahmet_kivi.com.tr