[Gelistirici] Fwd: Re: [Pardus-kullanicilari] KMoney yok mu?

Ahmet AYGÜN ahmet at kivi.com.tr
9 Şub 2006 Per 07:05:41 EET

Perşembe 9 Şubat 2006 02:19 tarihinde, Ali Işıngör şunları yazmıştı:
> Açıkçası "birkaç hafta öncesine kadar" benim gönlümden geçen, bu tür
> taleplerin Uluzilla üzerinden yapılması yönündeydi. Nedenine gelince, kimi
> zaman paket talepleri, geçmişte örneklerini çok sık gördüğümüz gibi,
> dağıtım içinde yer alacak yazılımları tartışmaya hatta daha sağlıklı
> kararların alınmasına yol açtı. Bunu yitirmeyelim diye düşünüyordum.
Kullanıcılarımızı göz önüne aldığımızda ben buna biraz soğuk yaklaşabilirim.
Kullanıcılarımızın uluzilla'da arama yapma gibi bir alışkanlığı -maalesef-
yok, bu da elimize duplicate hata kayıtlarından başka birşey bırakmıyor.
Wikide ise hepsi bir sayfada derli toplu durduğu için kullanıcıların arama
yapmasına gerek yok.

> Acaba şöyle bir "melez yöntem" önersem ne dersiniz?
Melez yöntem takibi zorlaştırabilir, kullanıcı wikiye yazdığını wikide takip
edecektir.

2 ykr++
--
Ahmet AYGÜN - ahmet_kivi.com.tr