[Gelistirici] Fwd: Re: [Pardus-kullanicilari] KMoney yok mu?

Ali Işıngör isingor at gmail.com
9 Şub 2006 Per 02:19:55 EET

Açıkçası "birkaç hafta öncesine kadar" benim gönlümden geçen, bu tür
taleplerin Uluzilla üzerinden yapılması yönündeydi. Nedenine gelince, kimi
zaman paket talepleri, geçmişte örneklerini çok sık gördüğümüz gibi, dağıtım
içinde yer alacak yazılımları tartışmaya hatta daha sağlıklı kararların
alınmasına yol açtı. Bunu yitirmeyelim diye düşünüyordum.

Öte yandan, bu taleplerin uluzilla içinde bir kirliliğe de yol açabileceğinin
de farkındayım. Pardus-Kullanıcı grubundan edindiğim izlenim o ki, bunun
önünün açılması durumunda, ilerde "Counter Strike", "Quake", efendime
söyleyeyim "Internet Explorer 7.0 beta2" gibi  :) taleplerle de
karşılaşabiliriz.

Acaba şöyle bir "melez yöntem" önersem ne dersiniz? Kullanıcılar genel paket
taleplerini Pardus-wiki'ye yapsınlar. Bu hem Pardus-wiki'nin kullanımını
artıracak hem de kullanıcıların taleplerinin ne tür yazılımlara daha çok
talep gösterdiğini tek elde sunması açısından faydalı olacaktır.

Bu talepler içinden mantıklı ve Pardus içinden depoya eklenmesi stratejik
açıdan önemli bulunanlar, bence geliştiricilerin ilgi/uzmanlık alanlarına
göre "assign" edilebilmesi için -sadece geliştiriciler tarafından-
Uluzilla'ya taşınabilir. Bunun için uluzilla'da yeni bir kategori açılabilir
ve bu kategori içinde depoya atılmış yazılımların "security release"
ve "major bugfix release"leri duyurulabilir.

Bilmiyorum, çok mu bürokratik bir çözüm önerisi oldu?

2 ykr-ali ışıngör

Perşembe 9 Şubat 2006 01:18 tarihinde, Barış Metin şunları yazmıştı: