[Gelistirici] Fwd: Re: [Pardus-kullanicilari] KMoney yok mu?

Koray Löker loker at uludag.org.tr
9 Şub 2006 Per 01:23:22 EET

Perşembe 9 Şubat 2006 01:18 tarihinde, Barış Metin şunları yazmıştı:
> Aşağıdaki konuda bir fikir birliğine varamadık sanırım halen. Bazen ben de
> ne diyeceğimi şaşırdığımı fark ettim... Şu anki genel eğilim Wiki üzerine
> eklemek bunları. Bu şekilde devam edelim mi? Herkes aynı fikirde midir?
Wiki bence daha çok kişinin haberdar olabilmesi açısından iyi, ama wiki'de
paket istekleri nasıl yapılmalı, paketleme yapıldığında nasıl davranılmalı
falan gibi durumları da netleştirsek iyi olabilir...

Yani devel'e pspec atınca kullanıcı ihtiyacını karşılamış olmayacağız bilfiil,
amma velakin her paketin ikili dosyasını üretmek fiilen mümkün mü?
Anlatabildim mi?

--
İyi çalışmalar,
Koray Löker      <--/ http://www.uludag.org.tr /-->