[Gelistirici] Servis menüleri...

Koray Löker loker at uludag.org.tr
8 Şub 2006 Çar 23:28:02 EET

Pazartesi 6 Şubat 2006 00:12 tarihinde, Görkem Çetin şunları yazmıştı:

> 2. "E-posta ile gönder" servis menüsü: Eylemler içine konulabilir,
> Hızlı bir şekilde Kmail üzerinden dosyayı aktarmak isteyenler
> için.......
Buraya Aç ve Arkaplan olarak tanımla olaylarının kde-addons ile geldiğini fark
etmemiz ve beğenmediğimizde geliştirme fikrimize rağmen bu konuda bir adım
atmadık.

Herkese uygunsa /usr/kde/3.5/share/apps/konqueror/servicemenus/ dizinine
email.desktop ekleyelim ve çözelim?

Tabii Kamil yerine Thunderbird kullananlar vs. açısından bu dosya nasıl
çözülür bilemiyorum, ben
[Desktop Action Email]
Name=Send file(s) with Kmail
Exec=kmail --attach %F
Icon=kmail

ile kendi çözümümü kendim yaptım, mutluyum, gururluyum amma...

--
İyi çalışmalar,
Koray Löker      <--/ http://www.uludag.org.tr /-->