[Gelistirici] Pardus-Wiki'nin Uludağ sunucularına taşınması

A. Murat Eren meren at uludag.org.tr
8 Şub 2006 Çar 22:18:44 EET

 Merhabalar,

On Wednesday 08 February 2006 18:47, Ahmet AYGÜN wrote:
> Pardus-wiki'nin [1] uludağ sunucularına transferi üzerine teklifler
> alıyorum (gazoz ısmarlayan bile var). Fikirleriniz nelerdir?

 Daha önce de bunu seninle konuşmuştuk, burda bir kez daha tartışalım.
Wiki'nin uludağ sunucuları üzerinde olmaması bize bazı avantajlar sunuyor;
içerik konusunda özgür olabilecek olmamız, herkesin değişiklik yapabileceği
bir yer olarak değiştirme özgürlüğünün önüne arada bir de olsa çıkma ihtimali
olan bürokratik pürüzlerden yırtmamız filan gibi..

 Bize ait olan belgeleri orda geliştirebiliriz, örneğin hali hazırda uludağ
anasayfasından SSS ve Kurulum belgesi doğrudan wiki'ye gidiyor. Sayfalar da
sadece sysop'ların değiştirmesine açık. Ayrıca geçenlerde yazdığım ufak bir
araç ile ve wiki'den lyx'e kolayca çevrim yapabiliyoruz, dolayısıyla
belgelerimizden istediklerimizi, o sayfaların kollektif çalışılabilir
ortamından çekip kendi web sayfamızda pdf/html olarak sunmaya devam
edebiliriz.

 Öte yandan pardus-wiki'nin üzerinde durduğu sunucunun maddi yükünü
üstlenmeyi/paylaşmayı, bir şekilde destek olmayı çok isteriz (diğer
geliştiriciler olarak) ve bizi tanıdığın için bu teklifteki samimiyetimizin
altını defalarca çizmemiz gerekmediğini biliyorum. Fakat "buna gerek yok"
diye ısrar ediyorsan da sesimizi çıkarmayız, yine de ben bir kaç kere daha
seni bu maddi destek konusunda yoklayacağım :) Wiki komutanı sensin.

 Özetle, bence wiki şu anda durduğu yerde durmaya devam etmeli + gazoz
ısmarlamayı teklif edenler yine de gazoz ısmarlamalı.

 Selamlar.
--

 A. Murat Eren
 meren at uludag.org.tr
 http://cekirdek.uludag.org.tr/~meren/
 0x527D7293,
 7BCD A5A1 8101 0F6D 84A4  BD11 FE46 2B92 527D 7293

--
 Gnome seems to be developed by interface nazis,
 where consistently the excuse for not doing