[Gelistirici] PATH tanımı

S.Çağlar Onur caglar at uludag.org.tr
8 Şub 2006 Çar 21:56:58 EET

Çarşamba 8 Şubat 2006 21:30 tarihinde, Barış Metin şunları yazmıştı:
> YALI'nın bunu yapmaması teknik bir yetersizlik değil, bir karar. Bununla
> birlikte /usr'ın ayrı bir disk bölümü _olmaması_ FHS'a aykırı değil ki...
> Ben mi yanlış anladım, bu parametre mi hatalı? Ben İsmail'in önermesine de
> Çağlar'ın yanıtına da bir anlam veremedim gerçekten.

Kötü birşey demedim ya, YALI desteklemiyor o yüzden yapmadık demek istemedim
eğer öle anlaşıldıysa, sadece YALI'ya bu desteği vermeye karar verince (ki
pardus için karar verince yani) ekleriz neden eklemeyelim demek istemiştim.

--
S.Çağlar Onur <caglar at uludag.org.tr>
http://cekirdek.uludag.org.tr/~caglar/