[Gelistirici] PATH tanımı

Görkem Çetin gorkem at uludag.org.tr
8 Şub 2006 Çar 20:27:10 EET

S.Çağlar Onur wrote On 08-02-2006 20:21:
> Kimse FHS diye tutturmuyor yaw, sadece o klasörlerin ayrı olmasının bir amacı

Az önceki mesajında "FHS FHS" dedin ;-)

 > http://www.pathname.com/fhs/2.2/fhs-4.10.html tanım bu kadar basit

> var ve bu bir gereklilik diyorum. Ama eğer kolaylıktan, kullanımdan falan

Ben gerçek bir gereklilik göremedim şimdiye kadar.

> anladığınız /sbin ve /usr/sbin'i PATH'e sokmaksa buyrun sokun sonra da
> slashdot'a haber girin Pardus'u dünyanın en kolay kullanılan dağıtımı yaptık
> hemde sadece "export PATH=${PATH}:/sbin:/usr/sbin" yazarak diye, bazı şeyleri

Bu işler zamanla olacak. Bugün bu özellik, yarın başkası. Zaman içinde
bu küçük ayrıntılar Pardus'u diğerlerinden daha kolay hale getirecektir,
eminim.

Hiç bir "masaüstü devrimi" bir günde olmadı.

> anlamakta gerçekten zorluk çekmeye başladım ben. Dertlerimiz bitti chm'ye ne
> diyelim, path'de ne olsun konuşmaya başladık, hadi hayırlısı

Çağlar'cım, senin tarafında gerçekten sorun var mı şimdi? Sanki bana
kalmadı gibime geliyor. :-)

İyi çalışmalar
Görkem