[Gelistirici] PATH tanımı

Ekin Meroglu ekin at fisek.com.tr
8 Şub 2006 Çar 17:21:59 EET

Merhaba;

On Wed 08 Feb 2006 16:58, Görkem Çetin wrote:
> Merhaba

> Bu konuda herhangi bir sorunumuz olduğunu / olacağını sanmıyorum.

Peki, oyle yapin o zaman.
Ama ben olsam bu degisikligi yapmadan once bu kadar dagitimin nicin bu path
tanimlari konusunda gelenekselci oldugunu arastirirdim. Uzun zamandir basina
oturdugum hicbir dagitimda /sbin kullanici path'inde degildi ontanimli
olarak.

--
Iyi Calismalar;
Ekin Meroğlu
ekin at fisek.com.tr
Ankara : 0.312.3857026  /  Istanbul : 0.216.4284693