[Gelistirici] PATH tanımı

Ekin Meroglu ekin at fisek.com.tr
8 Şub 2006 Çar 16:38:09 EET

Merhaba;
On Wed 08 Feb 2006 15:46, Görkem Çetin wrote:

> Hata mutlaka olacak. Üç beş hata almaktansa, ne kadar azaltırsak kardır
> diye bakıyorum.

Sonuna kadar katiliyorum da demisim ama, yine de kurtaramamisim :-)

> Elbette bunu söylemek istemediğini farzediyorum - "zaten hata var
> ve olacak" diye elimiz kolumuz bağlı beklemektense iteratif bir şekilde
> süre içinde hataları en aza indirmemiz gerektiğini düşünüyorum.

Hayir elimiz kolumuz bagli oturmayalim, su anda path'e eklemek de kullanicinin
min. bir paketi update etmesini gerektirecek - tahminen eski kullanicilarin
pathlerini update etmek de tabii. Bunun yerine biran once  arayuzu yazmaya
enerji harcayalim, 1.1 ile bu arayuzu de dagitalim diyorum. - Caglar da bir
anlamda "burada yazilmisi var" dedi, isimiz kolaylasti..

> Diğer türlü, "onlarca yıllık gelenek" her zaman ayağımıza dolanıyor.

"onlarca yıllık gelenek" lafini yazarken cok eglenmistim zaten :-))

> Faydası olsa canım yanmayacak, ama aşağı tükürsen sakal, yukarı tükürsen
> bıyık!

En teknik nedenimi de soyle aciklayayim,  /sbin icindeki mkswap, mkfs, fdisk
gibi potansiyel dosyasistemi bozucularin normal kullanicilarin path'inde
olmasi hosuma gitmiyor.

--
Iyi Calismalar;
Ekin Meroğlu
ekin at fisek.com.tr
Ankara : 0.312.3857026  /  Istanbul : 0.216.4284693