[Gelistirici] Servislerin öntanımlı yüklenmesi gerekir.

Doruk Fisek dfisek at fisek.com.tr
6 Şub 2006 Pzt 14:54:21 EET

Mon, 6 Feb 2006 14:41:50 +0200 tarihinde Barış Metin
<baris at uludag.org.tr> yazdi:

> Her servisin açılışta başlatılmasını desteklemiyorum.
Hatta su anda baslatilanlarin bir kismi da baslatilmamali normalde.
Adamin yazicisi olmamasa da arka planda cups calisiyor su anda mesela.

> Fakat sistem servislerinin yönetimi için bir grafik arayüz
> yapacağız zaten. Yeni init sistemi (Müdür) ile bu iş oldukça kolay
> olacak.
Mudur-KGA? :-)

Bir logo aklima geliyor heman...

                   Doruk

Ankara : 0.312.3857026  /  Istanbul : 0.216.4284693