Re: [Gelistirici] Servislerin öntanımlı yüklenmesi gerekir.

Furkan Duman coderlord at gmail.com
6 Şub 2006 Pzt 14:53:21 EET

CD ile birlikte gelen ve kurulan paketler için başlamayabilir, normal.

Ancak kullanıcı bluetooth'u yükledi, bu CD ile kurulan bir paket
değil. Bunu yüklediyse servisin de başlaması gerektiğini düşünüyorum.
Çünkü belli ki kullanacak. Bir de ona git komut satırından veya şu
arabirimden servisi başlat demenin bir manası olmadığını düşünüyorum.

Aynı durum apache veya mysql için de geçerli olabilir. (Gerçi bunlar
biraz ileri seviye oldu :)

Yani anlatmak istediğimin özeti şu:

Kullanıcı bir paketi kurduğunda, eğer paketteki uygulamanın servis
olarak yüklü olması gerekiyor ise bu yüklenmeli ve açılışta başlayacak
şekilde ayarlamalı. Çünkü kullanıcı bunu bilerek ve isteyerek
yüklemiştir. Belli ki kullanacaktır. Dolayısıyla servislerin
kendiliğinden ayarlanması gerekir.

Tabii depoda ne var ne yoksa yükleyen kullanıcı profilinde neler olur
bilemem. :D