[Gelistirici] Servis menüleri...

Görkem Çetin gorkem at uludag.org.tr
6 Şub 2006 Pzt 00:12:34 EET

Barış Metin wrote On 05-02-2006 23:58:
> Pazar 5 Şubat 2006 21:43 tarihinde, serdar soytetir şunları yazmıştı:

> Bence de bu ikisini ekleyebiliriz. Başka neler var aklında?

Merhaba

Serdar'ın da önerileri olabilir ama ben kendiminkileri yazayım.

Önemli:

1. Sıkıştırılmış dosyaları "buraya aç" servis menüsü: Ark'ın
berbat arayüzünden bir nebze kurtulmak için işe yarayabilir.
Kullanıcılar sıkıştırılmış dosyalara sağ tıklayıp kolayca
masaüstüne açabilir.

Daha az önemli:

2. "E-posta ile gönder" servis menüsü: Eylemler içine konulabilir,
Hızlı bir şekilde Kmail üzerinden dosyayı aktarmak isteyenler
için.......

Belki:

3. "Arkaplan olarak tanımla" servis menisi: JPG, GIF, PNG vb
gibi resimler için...

İyi çalışmalar
Görkem