Re: [Gelistirici] pardus-devel build olmayacak mı?

Furkan Duman coderlord at gmail.com
3 Şub 2006 Cum 08:08:00 EET

Anladığım kadarıyla devel deposundan ikili paket falan üretilmeyecek.
Bunların ikilisi isteniyorsa 1.0 a kopyalanması lazım. O halde
pardus-devel'de düzgün çalıştığından emin olduğumuz paketleri 1.0
deposuna kopyalıyor muyuz? Kim karar veriyor "Evet bu paket 1.0
deposuna geçebilmek için kararlıdır" diye?

Ben sorumun yanıtını alamadım sanki.