[Gelistirici] Listeler Düzenleniyor

S.Çağlar Onur caglar at uludag.org.tr
2 Şub 2006 Per 17:23:22 EET

Perşembe 2 Şubat 2006 17:20 tarihinde, Ismail Donmez şunları yazmıştı:
> Arşivler çok basit bir scriptle iso-8859-9->utf-8 yapılabilir sanıyorum ama
> mailman bu datayı nerede saklıyor onu bilmiyorum.
>
> Arabirim iso kalıyor kısmını anlamadım :)

Mailman Defaults.py içinde diller ve encoding bilgilerini tutuyor, burada
Turkish - iso-8859-9 duruyor, bunu utf yapsak bile arabirimi iso encoding ile
basmaya devam ediyor yani sayfa headerı ben utf'im derken içerik iso geliyor
bu arabirim sorunu.

iso-utf dönüşümünüde basitce iconv ile yapamıyoruz, çünkü pipermail her saat
başı index'i ve mbox'ı güncelleyor, üzerlerinde işlem yapıp web sayfaları
hazırlıyor, aynı iso karakter sorunu burada da mevcut. e-posta içerikleri utf
iken mailman'in eklediği kısımlar iso kalıyor ve sayfa 2 farklı encoding
içeren hale geliyor ki şu an da tam tersi maillar utf headerlar iso.

Eğer basit bir ayar ya da döküman kaçırmadıysam mailman utf8 desteklemiyor
sonucuna vardım aramalarımda.

Durum budur...

--
S.Çağlar Onur <caglar at uludag.org.tr>