[Gelistirici] Listeler Düzenleniyor

S.Çağlar Onur caglar at uludag.org.tr
2 Şub 2006 Per 17:06:15 EET

Perşembe 2 Şubat 2006 15:38 tarihinde, S.Çağlar Onur şunları yazmıştı:
> Selamlar;
>
> Listeler ile ilgili karışıklıkları önlemek ve daha huzurlu olmak adına
> listeleri düzenlemeye başlıyoruz, bu süre içinde listelere
> ulaşamayabilir/e-posta atamayabilirsiniz, düzenleme bittiği zaman tekrar
> duyurulacaktır. Düzenleme şu şekilde yapılıyor;

tüm listelerin düzenlenmesi (pardus-kilavuz dışında, burada birşeyi görkem'le
konuşacağım) bitti ve tüm listelerin yönetimini üzerime aldım, ayarlarını
değiştirdim. Birkaç gün sorun olmadığına emin olduktan sonra eski sahiplerine
devr edeceğim, bilginize.

--
S.Çağlar Onur <caglar at uludag.org.tr>
http://cekirdek.uludag.org.tr/~caglar/