[Gelistirici] Çomar belgesi istiyorum.

Doruk Fisek dfisek at fisek.com.tr
2 Şub 2006 Per 13:04:24 EET

Merhaba,

Wed, 1 Feb 2006 23:32:35 -0800 (PST) tarihinde Furkan Duman
<coderlord at yahoo.com> yazdi:

> Sizler ayni takimda oldugunuzdan Comar kullanimini
> biliyorsunuz ama ben bilmiyorum. Diger gonullu
> gelistiriciler biliyor mu yoksa merak etmiyorlar mi
> acaba? Bana destek cikin da Gurer bir an once
> gelistirilmis bir belge yayinlasin. :)
Aynisi Uludag kapsaminda gelistirilen yazilimlarin yurt disinda ses
getirmesi icin de gerekiyor. Dokumanlarin hazirlanmasi ve sonra
Ingilizce'ye cevrilmesi gerekiyor ki dunya burada ne yapildigini
duyabilsin.

Yoksa kendi kendimize calip oynuyor olacagiz. Oole yazilim falan ihrac
etmis olmayacagiz.

                   Doruk

Ankara : 0.312.3857026  /  Istanbul : 0.216.4284693