[Gelistirici] java dev.

S.Çağlar Onur caglar at uludag.org.tr
1 Şub 2006 Çar 22:47:10 EET

Çarşamba 1 Şubat 2006 22:42 tarihinde, Mehmet D. AKIN şunları yazmıştı:
> Ant eclipse'in içinde geliyor , ama hariçten ant kullanmak isteyenler
> olabilir, yani ant da ayrıca paketlenirse güzel olur.
> Başlangıç için bunlar iyidir, ihtiyaçlar oluştukça eklenir. Zaten çoğu
> java kütüphanesi birer jardan iberet, paketlenmeleri gerekmiyor.

jdk ve eclipse sülalesi tamam, ant zaten depodaymış. Tomcat ve JBoss şu an
için bize uygun mu emin değilim aslında, onlar sunucu aslında. Şimdilik ben
bu kadarda kalıyorum, tomcat / jboss paketlemek isteyen varsa buyursun :)

--
S.Çağlar Onur <caglar at uludag.org.tr>
http://cekirdek.uludag.org.tr/~caglar/