[Gelistirici] Statik kitaplıklar

S.Çağlar Onur caglar at pardus.org.tr
31 Ara 2006 Paz 20:34:37 EET

31 Ara 2006 Paz 19:47 tarihinde, Ismail Dönmez şunları yazmıştı:
> Statik kütüphaneler yer işgal etmelerinin dışında güvenlik güncellemeleri
> sırasında extra paketlerin güncellenmesini gerektirdiği için can sıkıyor.

Bunları 2007'ye merge etmeyi isterim fakat etkilenen paketlerin sayısı sebebi
ile buna imkan yok, bu kadar güncellemeyi çıkartamayız fakat ilerde bu
paketler 2007'de değişiklik olursa da unutmayalım istiyorum. Merge edip
farm'da bu paketleri derlet_me_yelim mi? Yoksa etkilenen paketler
güncelleneceği zaman mı yapılsın bu?

--
S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr>
http://cekirdek.pardus.org.tr/~caglar/