[Gelistirici] Geliştirici başvuruları/kazanılması

A. Murat Eren meren at pardus.org.tr
30 Ara 2006 Cmt 00:02:36 EET

On Friday 29 December 2006 04:42, Koray Löker wrote:
> 29 Ara 2006 Cum 05:58 tarihinde, A. Murat Eren şunları yazmıştı:
>
> kalemin öyle tatlı ki, sen al isterim, ama bilmukabil ben de sana yardım
> etmeyi can-ı gönülden isterim...

 Eh :) O zaman bu işi aldım üzerime.

 Madem öyle kısa bir süre sonra ilk taslağı görüşlere sunayım, sonra hep
beraber çalışalım üzerinde (Koray, senin aklında bir taslak, ya da
bir "içindekiler" var ise gönder lütfen bana).

 Selamlar.
--

 A. Murat Eren

--
 Gnome seems to be developed by interface nazis,
 where consistently the excuse for not doing