[Gelistirici] ingilizce belgeler/wiki?

Ali Işıngör isingor at gmail.com
29 Ara 2006 Cum 13:00:02 EET

Bu arada İtalyanca kısmında inşaat başlanıldı, iki de madde yazıldı.

Bayram'da işi gücü olmayan Ali kulunuz, italyancayı ayağa kaldıracak. :)

il sistema operativo intergalattico fantastico, fabio cannavaro mına
kyiiim....
(Türkçe meali: İntergalaktik işletim sistemi pardus'la bir gün yolda
gidiyoruz, valla canavar gibi oldu, sonra karıya döndüm, "bacaklarını çek
omzumdan" dedim)