[Gelistirici] ingilizce belgeler/wiki?

Koray Löker loker at pardus.org.tr
28 Ara 2006 Per 21:42:10 EET

28 Ara 2006 Per 21:18 tarihinde, A. Murat Eren şunları yazmıştı:
>  Evet, taşıyalım ve web sayfamızdaki bağlantıları da düzenleyelim. Tüm
> belgelerimizi wiki'ye taşıdık.. Bir ay oluyor.
Wiki'de olanların hepsine oradan link verdim ben? Sadece PDF kopyaları da
tutuyorum hala, öyle tercih edenler olabilir diye...

Bir kaç dosya hala wiki'de yok ya da bulamadım (aslında senin blogundaki
linklerden gittim, wiki'ye bakmadım öküzlük edip...).

Yeni wiki şerefine onları da ben taşırım icabında, bir wiki taşınsın da
hele...

--
Koray Löker
<-/ Özgürlük için... http://www.pardus.org.tr /->