[Gelistirici] pisi paketlerinin imzalanması.

Faik Uygur faik at pardus.org.tr
27 Ara 2006 Çar 23:29:05 EET

27 Ara 2006 Çar 23:16 tarihinde, Furkan Duman şunları yazmıştı:
> Merhabalar,

Merhaba,

> [...]
> Bence paketler artık imzalanmaya başlanmalı ve pisi komut satırında
> olsun, package-manager'da olsun, imzası doğrulanmayan bir paketin
> kurulumundan önce kullanıcıya gerekli uyarılar yapılmalı.
>
> Bu konuda nasıl bir çalışma planı izlenecek-izleniyor?

Bu konu sürüm çıkışıyla en öncelikli konulardan birisi, bir diğeri de paket
farkları işi (xdelta yerine bizim kuracağımız daha basit bir yapı olacak).

Fakat imza işine daha bir öncelik vereceğiz. Doğru bir tarih veremeyebilirim
ama yaklaşık olarak önümüzdeki 1-2 ay içerisinde, mümkün olan en kısa sürede
imza işini hallederiz diye planlıyorum.

- Faik