[Gelistirici] depo ve iso yansıları kullanım şekli

Rasim AKAR rasimakar at pardusdepo.com
27 Ara 2006 Çar 17:13:52 EET

Slm;
Eski paketlerin yutulmasının arsiv olarak bulunmasından başka amacım yok
zaten.Gerektiği taktirde kullanılabilir bazı artık desteklenmeyen
yazılımlar eski paketlere ihtiyaç duyabiliyor bu gibi durumlada işe
yarar diye düşünerek yapılmış bir adım ancak dediğimiz gibi Faik'in
yazısınınıda okudum ondada belirttiği gibi aynı iki depoya gerek varmı
şu noktada "yurtdışı kullanıcıları için daha yararlı olabilir" ibaresini
dikkate almakta fayda var sunucuların yurtdışında olmasından dolayı.
Bu durumdada williem devreye giriyor onlar böyle bir şey yaparmı
bilemiyorum eğer böyle bir şeyi yapmaz iseler bence bu şu anki konum çok
kullanışlı olabilir yedek depo.
Eski paketler deposu gerekli olduğunu düşünen kişilerdenim tabi dediğim
gibi, yeni kullanıcılara zarar verebilecek bir oluşum bunuda düşünerek
iyi bir yaklaşım ile riskleri en aza indirmenin yollarını bulmamız
gerekecek.
Heralde iso yansılarında bir sıkıntımız yok.Kimse bu konuya
değinmediğine göre.Svn depo olayındada hem fikirim onu kaldırmayı
düşünüyorum olmuşken oda olsun moduna girerek yaptım zaten. :P
Listelemek gerekirse öncelikli konular şunlar.

1.Resmi deponun bir kopyasının ne gibi avantaj ve dez avantajları olabilir.
2.Böyle bir depo gereklimi
3.Yurtdışı kullanıcılara faydası olabilirmi (bu aşamada iki depoyada
yurt dışı kullanıcılarından erişim süre bilgilerini alarak durum
değerlendirmesi yapılabilir)
4.Eski paketler deposu için iyi bir kullanım şekli bulmamız gerekecek.
5.Eski paketler deposunun arşiv olarak nitelendirilebilir ver geçmişe
dönük ne gibi gelişmeler yaşandığını görebiliriz.